عرضه نرم‌افزار جدید مبتنی بر وب برای مراکز اطلاعاتی - نرم افزار - اخبار

عرضه نرم‌افزار جدید مبتنی بر وب برای مراکز اطلاعاتی

دسته : نرم افزار در تاريخ ۱۳۸۹/۲/۸ ۶:۵۳:۵۸ (787 بار خوانده شده)
شرکت F5 Networks روز گذشته نسخه 2/10 از سری نرم‌افزاری کنترلی BIG-IP خود مبتنی بر نسل جدید خدمات مبتنی بر اینترنت (Cloud Computing) را ارایه کرد.

این نرم‌افزار به منظور به‌روزرسانی مرکز داده در سازمان‌ها و شرکت‌ها و ارایه نسل نوین خدمات برای آن‌ها مبتنی بر وب ارایه شده است و به سازمان‌های فناوری و عرضه‌کنندگان خدمات مختلف امکان می‌دهد از طریق یک مدل پویا عرضه "خدمات IT به محفظه مطالبه" را فراهم کنند.


شرکت F5 این نرم‌افزار جدید را در "کنفرانس و نمایشگاه فناوری‌های تجاری Interop" در لاس‌وگاس آمریکا که بین 25 تا 29 آوریل 2010 برگزار می‌شود، معرفی کرد.


با این نرم‌افزار جدید که از ماه جاری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، شرکت F5 نحوه ارایه ابزارها، خدمات امنیتی، سیستم‌های بهینه‌سازی اطلاعات، سیستم‌های مدیریت اطلاعات و سیستم‌های کنترل زیرساخت‌های فناوری در سازمان‌ها را آسان می‌کند.


شرکت F5 اعلام کرد که این فناوری‌های کلید برای افزایش انعطاف‌پذیری در سازمان و سازگاری بیشتر با مجازی‌سازی و خدمات مبتنی بر وب ارایه شده‌اند. عرضه این محصول F5 را برای رسیدن به طرح خود مبنی بر یکپارچه‌سازی ابزار عرضه ابزارها و سرویس‌های اطلاعاتی را در یک محصول واحد نزدیک‌تر می‌کند.


این شرکت اظهار داشت که مزایای اصلی مجازی‌سازی و استفاده از خدمات مبتنی بر اینترنت زمانی نمایان می‌شود که سازمان‌ها نوآوری‌های خود مانند تثبیت مراکز اطلاعاتی، IT سبز یا یکسان‌سازی خدمات IT و مراکز تجاری را در این زمینه ارایه دهند.

منبع: همکاران سیستم