رونمایی از اولین نرم‌افزار آموزش هوشمند قرائت قرآن - نرم افزار - اخبار

رونمایی از اولین نرم‌افزار آموزش هوشمند قرائت قرآن

دسته : نرم افزار در تاريخ ۱۳۸۷/۲/۱۷ ۵:۰۸:۱۶ (987 بار خوانده شده)
شنبه 21 اردیبهشت ماه سال جاری ‌در سالن همایش‌های صدا و سیما‌ از اولین نرم‌افزار آموزش قرآنی هوشمند جهان اسلام رونمایی خواهد شد.

به گزارش ‌روابط عمومی‌ اولین نرم‌افزار آموزش قرآنی هوشمند جهان اسلام‌، در رونمایی این نرم‌افزار که با استقبال زیادی روبرو شده است، ‌مسئولین کشوری‌، لشگری‌، فرهنگی و اصحاب رسانه بویژه رسانه ملی حضور خواهند داشت‌.

اولین نرم‌افزار آموزش هوشمند قرائت قرآن جهان اسلام به همت شرکت سروش مهر و همکاری سازمان صدا و سیما طراحی و به مرحله تولید رسیده است.

ابراهیم بهادری مدیر پروژه اولین نرم‌افزار آموزش هوشمند قرائت قرآن جهان اسلام با بیان این که این نرم‌افزار با همکاری جمعی از خبرگان و کارشناسان مذهبی و علمی کشور، پس از 2 سال ‌تلاش و پیگیری طراحی شده است گفت: فناوری هوش مصنوعی ‌که در این نرم‌افزار به کار رفته است تا به حال در اختیار شرکت‌های‌ آمریکایی مانند IBM و Microsoft ‌بوده و بیشتر کاربرد نظامی داشته است و یکی از فناوری‌های برتر و پیچیده تکنولوژی امروزی به شمار می‌رود و مصارف گوناگونی دارد.

وی اظهار داشت: این فناوری بر روی دو نرم‌افزار آموزش نماز و آموزش قرائت کل قرآن کریم برای اولین بار در جهان اسلام پیاده‌سازی و آماده بهره‌برداری شده است.

بهادری در پایان، همکاری شرکت سروش مهر با سازمان صدا و سیما را نقطه عطفی در طراحی و ساخت این نرم افزار برشمرد‌.

گفتنی است رونمایی اولین نرم‌افزار آموزش قرآنی هوشمند جهان اسلام روز شنبه 21 اردیبهشت ماه با حضور گسترده مسوولین کشوری و لشکری و مدیران شرکت‌های دولتی و خصوصی در مرکز همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار خواهد شد.