امکانات جدید آفیس 2010 برای مرورگرها و گوشی‌های هوشمند - نرم افزار - اخبار

امکانات جدید آفیس 2010 برای مرورگرها و گوشی‌های هوشمند

دسته : نرم افزار در تاريخ ۱۳۸۹/۲/۲۱ ۹:۰۶:۵۰ (784 بار خوانده شده)
آفیس 2010 که این هفته برای استفاده صاحبان مشاغل عرضه خواهد شد دارای امکانات تازه‌ای بوده که با توجه به جدیدترین تحولات فناوری به آن افزوده شده است.

به نقل از اینفورمیشن ویک، مایکروسافت در طراحی آفیس 2010 توجه جدی به وب و گوشی های هوشمند معطوف داشته و در مجموع تلاش کرده تا آفیس صرفاً محدود به رایانه های رومیزی نماند و در فضای آنلاین هم کاربرد داشته باشد.
مایکروسافت نسخه های مبتنی بر مرورگر نرم افزارهای Word، Excel ، PowerPoint را طراحی کرده و به آفیس 2010 افزوده است. این نرم افزارها دارای برچسب هایی هستند که استفاده از آنها در محیط وبلاگ ها و وب سایت ها را ساده می کند.
از سوی دیگر آفیس 2010 به میزان قابل توجهی با گوشی های هوشمند هم سازگار شده و از جمله OneNote مجهز به قابلیتی شده که با استفاده از آن می توان با گوشی موبایل عکاسی کرد و عکس مربوطه را در لابلای یادداشت گنجاند.
اینها تنها نمونه هایی از قابلیت های جدید مجموعه آفیس است که قرار است ظرف چند هفته آینده به طور عمومی عرضه شود. نرم افزار آفیس بیش از 15 سال است که برای انجام امور اداری به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد، ‌اما با گسترش استفاده ازخدمات تحت وب قدرت آن به چالش کشیده شده است.