نرم‌افزارهای مکینتاش در سبد محصولات King جای گرفت - نرم افزار - اخبار

نرم‌افزارهای مکینتاش در سبد محصولات King جای گرفت

دسته : نرم افزار در تاريخ ۱۳۸۹/۳/۱۰ ۶:۳۴:۰۵ (843 بار خوانده شده)
نسخه جدید بسته‌های نرم‌افزاری King of Programs 2010 se به طور وسیع در بازار توزیع شد.





این بسته‌ها شامل 16 لوح DVD است که طیف وسیعی از نرم‌افزارهای کاربردی موردنیاز تمامی کاربران را تحت پوشش قرار می‌دهد. در این بسته‌ها غیر از نرم‌افزارهای کاربردی قابل استفاده در سیستم‌عامل ویندوز، نرم‌افزارهای اختصاصی سیستم عامل مکینتاش نیز به چشم می‌خورد که حرکت جدیدی از پرند به حساب می‌آید. نکته جالب توجه دیگری که در این بسته جلب توجه می‌کند، قابلیت نصب تمامی نرم‌افزارها در نسخه‌های 64 بیتی ویندوز است.

به لطف عدم تابعیت ایران از قوانین بین‌المللی کپی‌رایت، دسترسی به نرم‌افزارهای گران قیمت در داخل کشور با نازل‌ترین قیمت میسر است. در حالی که در کشورهای غربی برای خرید یک نرم‌افزار گرافیکی مجبور به پرداخت چندصد دلار هستند، در کشور ما می‌توان چندین نرم‌افزار را بر روی یک DVD با قیمتی ناچیز تهیه کرد.

درحالی که گمان می‌شود کپی بودن نسخه‌های نرم‌افزارها در داخل کشور، باعث می‌شود که تفاوت زیادی میان نسخه‌های موجود نباشد، اما همین مورد اهمیت انتخاب بسته‌های نرم‌افزاری را در کشور ما دو چندان می‌کند. با توجه به عدم امکان دسترسی به نسخه‌های اصلی نرم‌افزارها در داخل کشور (و یا دسترسی با قیمت بسیار بالا) دقت بالایی را باید در انتخاب نسخه‌هایی که به راحتی و بدون مشکل بر روی سیستم نصب شوند، به خرج داد.

بسته‌های نرم‌افزاری شرکت پرند از جمله بسته‌های نرم‌افزاری قابل اطمینان موجود در داخل کشور به شمار می‌روند که مدت‌هاست در بازار موجود است. جدیدترین نسخه این بسته در سال جاری میلادی تفاوت‌های زیادی را با نسخه‌های پیشین دارد که نه تنها از لحاظ کیفی شاهد ارتقا این بسته نرم‌افزاری هستیم، بلکه از لحاظ کمّی نیز تغییرات مثبتی در آن مشاهده می‌شود.

از نکات جالب و کاربردی نسخه‌های جدید نرم‌افزارهای King، قرار گرفتن یک مجله به همراه این بسته‌هاست که حاوی نکاتی کاربردی است. اطلاعات مفیدی در این مجلات گنجانده شده است که از میان آنها می‌توان به توضیحات جالب در مورد تفاوت سیستم عامل 32 بیتی و 64 بیتی، توضیحاتی در مورد Fire Wall و انواع آن و قسمت پرسش و پاسخ در مورد اشکالات عمده کاربران اشاره کرد.

گفتنی است بسته‌های نرم‌افزاری شرکت پرند به وسیله دستگاه‌های تمام اتوماتیک و بدون دخالت دست بسته‌بندی می‌شوند که این امر موجب ارتقای کیفیت این بسته شده است.


منبع: ایتنا