امنیت کامل با موبایل سکیوریتی جدید کسپرسکی - نرم افزار - اخبار

امنیت کامل با موبایل سکیوریتی جدید کسپرسکی

دسته : نرم افزار در تاريخ ۱۳۸۹/۳/۱۷ ۶:۵۲:۴۱ (798 بار خوانده شده)
نسخه ۹ نرم‌افزار موبایل سکیوریتی کسپرسکی وارد بازار ایران شد.





آزمایشگاه کسپرسکی، شرکت پیشرو در ارائه راه حل‌های امنیت اطلاعات اعلام کرد نگارش ۹ نرم‌افزار محبوب Kaspersky Mobile Security که راهکاری جامع برای حفاظت از تلفن‌های همراه هوشمند است را به بازار ایران عرضه کرده است.

به گزارش موسسه دیده‌بان آی تی، روابط عمومی کسپرسکی در ایران یکی از امکانات جدید این برنامه، امکان تعریف فهرست تماس‌های محرمانه است.
بدین نحو که فهرستی از اشخاص و شماره‌هایی که بایستی به صورت محرمانه نگهداری شوند، از بین شماره‌های موجود در سیم‌کارت و تلفن مشخص می‌گردد.
در واقع با استفاده از یک کلید، می‌توان شماره‌ها را تحت عنوان private علامت‌گذاری نمود و پس از آن هیچ نشانه‌ای از شماره مذکور در دفترچه تلفن، سابقه تماس‌ها، تماس‌های ورودی یا پیامک‌ها دیده نخواهد شد و این اطلاعات محرمانه فقط از طریق همان اسمارت‌فون در دسترس خواهد بود.

بر اساس این گزارش، نگارش جدید امکان محرمانه‌سازی برخی قسمت‌های تماس‌ها را نیز می‌دهد. مثلا می‌توان لیست تماس‌های مربوط به یک شماره خاص را پنهان ساخت بدون آنکه آن شماره را پنهان نمود.
البته آشکارسازی اطلاعات پنهان شده نیز با وارد نمودن رمز عبور مربوطه میسر است.
این تنظیمات نیز هم به طور مستقیم و دستی و هم به صورت راه دور و از طریق ارسال اس.ام.اس امکان‌پذیر است.

Kaspersky Mobile Security 9 با استفاده از فناوری‌های انحصاری که دارد، تلفن‌های همراه هوشمند را در مقابل انواع تهدیدات و حملات شبکه‌ای محافظت می‌کند و با روش‌های ضدسرقت و ماجول‌های کنترل توسط والدین، همه فعالیت‌های تلفن همراه را تحت نظر می‌گیرد.
ماجول ضد سرقت در این برنامه امکان مسدودکردن، پاک کردن اطلاعات حافظه و ردیابی تلفن مسروقه را فراهم می‌کند.

در صورتی که دارنده تلفن همراه از طریق ارسال یک اس.ام.س، تلفن را در حالت مسروقه قرار دهد، تلفن به طور خودکار GPS دستگاه را روشن کرده و موقعیت خود را از طریق ارسال پیامک اطلاع می‌دهد. و حتی از طریق نمایش یک پیام، از سارق می‌خواهد که تلفن را به صاحبش بازگرداند.

سرگی نوستروف، مدیر خدمات موبایل در آزمایشگاه کسپرسکی معتقد است: «همه ما که از اسمارت‌فون‌ها استفاده می‌کنیم، هر روز تعدادی پیامک شخصی ارسال یا دریافت می‌کنیم، تماس‌های شخصی می‌گیریم و از اینترنت استفاده می‌کنیم. با این برنامه جدید می‌توانیم مطمئن باشیم که از حریم شخصی ما محافظت می‌شود. ضمن آنکه می‌توانیم بدون نگرانی تلفن خود را موقتا در اختیار دیگران قرار دهیم.»

گفتنی است نگارش جدید موبایل سکیوریتی کسپرسکی با سیستم عامل‌های Symbian 9.1, 9.2, 9.4 و Windows Mobile 5.0, 6.0-6.5. سازگار است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نسخه آزمایشی کامل می‌توانند به نشانی http://www.kaspersky.com/kaspersky_mobile_security مراجعه نمایند.


منبع: ایتنا