استقبال از Kaspersky Pure در بازار جهانی - نرم افزار - اخبار

استقبال از Kaspersky Pure در بازار جهانی

دسته : نرم افزار در تاريخ ۱۳۸۹/۳/۱۹ ۱۱:۵۴:۱۰ (645 بار خوانده شده)
کمپانی کسپرسکی به تازگی محصول جدیدی را به سبد کالاهای خود افزوده که در بازار جهانی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.


این کمپانی با علم به این موضوع که امنیت صرفا به کمک یک آنتی‌ویروس فراهم نمی‌شود، تمام دغدغه‌های امنیتی کاربران خانگی را یکجا شناسایی و رفع کرده است. به گزارش کسپرسکی، با استفاده از این محصول که Kaspersky PURE نام گرفته است، رایانه‌ها در برابر ویروس‌ها و تهدیدات کامپیوتری مصون می‌مانند که به این ترتیب از تمامی دارایی‌های ارزشمند دیجیتال محافظت می‌شود و در نهایت خطر از دست رفتن فایل‌های با ارزش برای همیشه مرتفع می‌شود.

محصول یاد شده همچنین از کلمات عبور نیز به خوبی محافظت می‌کند و نکته بسیار مهم اینکه PURE استفاده از اینترنت و کامپیوتر را برای کودکان کاملا قابل کنترل خواهد کرد. به گفته کارشناسان شرکت پاد محصول Kaspersky PURE این بار ورای یک آنتی‌ویروس و حاوی 5 ماژول متنوع است که هر یک به تنهایی کمک شایانی در برقراری امنیت سیستم می‌کند.

این محصول همچنین می‌تواند یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران اینترنتی را که همان حفظ کلمات عبور از سارقین است را نیز بر طرف ساخته و از آنجایی که افراد در سایت‌های متعدد عضو می‌شوند و همیشه دغدغه گم شدن، فراموش کردن و لو رفتن کلمات عبور خود را دارند، عمدتا از کلمات ساده و قابل حدس و البته تکراری برای تمام حساب‌های کاربریشان استفاده می‌کنند.

این مخاطرات با ماژول Password Manager کاملا برطرف شده و کاربران می‌توانند حساب‌های مختلف خود را در جایی امن ذخیره و با خیال آسوده امنیت را فدای معضل حافظه ضعیف کنند. از سوی دیگر اطلاعات دیجیتالی هر روز بخشی مهمتر در زندگی کاربران کامپیوتر را به خود اختصاص می‌دهند.

این اطلاعات ممکن است به عمداً و یا سهواً پاک شوند. به همین خاطر کسپرسکی یک ماژول دیگر با عنوان Backup & Restore در این محصول تعبیه کرده است تا این معضل نیز برطرف شود. در واقع کار این ماژول پشتیبان‌گیری از فایل‌ها و همچنین بازیابی فایل‌های به اشتباه پاک شده می‌باشد.

بالاخره دغدغه اصلی والدین در استفاده از اینترنت و کامپیوتر توسط فرزندان است که نرم‌افزار Kaspersky PURE این موضوع را نیز حل کرده است. با این نرم‌افزار والدین می‌توانند ساعات استفاده فرزندان از اینترنت و کامپیوتر را به دلخواه تنظیم و از ورود آنها به سایت‌های غیر مناسب جلوگیری کنند.

در نهایت آنچه کمپانی Kaspersky در محصول جدید خود گنجانده است، بدون شک می‌تواند درصد قابل توجهی از معضلات امنیتی کاربران را حل و حتی ورای این انتظار هم عمل کند.


منبع: ایتنا