آغاز فروش جهانی آفیس 2010 مایکروسافت - نرم افزار - اخبار

آغاز فروش جهانی آفیس 2010 مایکروسافت

دسته : نرم افزار در تاريخ ۱۳۸۹/۳/۲۶ ۷:۲۵:۴۱ (885 بار خوانده شده)
فروش جدیدترین نسخه مجموعه نرم‌افزاری آفیس مایکروسافت در سراسر جهان آغاز شد.



طبق اعلام غول نرم‌افزاری مایکروسافت، آفیس 2010 در بیش از 35 هزار فروشگاه شامل فروشگاه‌های آنلاینی مانند Amazon.com یا برای دانلود از طریق Office.com موجود است.

آفیس 2010 هم‌چنین در رایانه‌های دسکتاپ و لپ‌تاپ‌های ساخت شرکت‌های ایسر، ایسوز، دل، هیولت پاکارد، لنوو، سامسونگ و سونی به‌صورت از پیش نصب شده وجود خواهد داشت و مایکروسافت انتظار دارد بیش از صد میلیون دستگاه رایانه مجهز به این نرم‌افزار در سال آینده به فروش بروند.

به‌روزرسانی‌هایی در آفیس 2010 برای برنامه‌های صفحه گسترده، ای‌میل، پرزنتیشن و پردازش ورد مورد استفاده توسط ده‌ها میلیون شرکت، انجام گرفته است.

مایکروسافت با اشاره به آمار کام اسکار، اعلام کرده که نرم‌افزار آفیس در بیش از یک میلیارد دستگاه رایانه در جهان نصب شده و آن را به محصول بهره‌وری برتر مورد استفاده گسترده در جهان تبدیل کرده است.

جدیدترین نسخه آفیس شامل نسخه تحت وب برای رقابت با محصولات ابری نوظهور عرضه شده از سوی گوگل است. نسخه جدید آفیس که نخستین نسخه از زمان انتشار آفیس 2007 است، نسخه‌های آنلاین Office Web Apps شامل محبوب‌ترین برنامه‌های این مجموعه را عرضه می‌کند که مستقیما در مرورگر وب کار کرده و به‌جای رایانه‌های شخصی در سرورها میزبانی می‌شوند.

این اقدام واکنشی در برابر چالش ایجاد شده از سوی گوگل و سایرین ارزیابی شده که برنامه‌های رایانش ابری آنلاین عرضه می‌کنند.

گران‌ترین نسخه آفیس 2010 حدود 499 دلار است و نسخه‌های دیگر 99 و 149 دلار قیمت دارند، در حالی که سرویس Google Apps که خدمات مشابه عرضه می‌کند برای کاربران عادی رایگان و برای شرکت‌ها 50 دلار به ازای هر کاربر در سال است.

طبق اعلام مایکروسافت، آفیس 2010 اکنون به 10 زبان موجود است و طی چند ماه آینده به 94 زبان دیگر نیز موجود خواهد بود.

منبع: ایسنا