ارایه ابزار جدید مبتنی بر وب برای سرویس‌های مخابراتی - نرم افزار - اخبار

ارایه ابزار جدید مبتنی بر وب برای سرویس‌های مخابراتی

دسته : نرم افزار در تاريخ ۱۳۸۹/۳/۳۰ ۵:۱۴:۵۳ (856 بار خوانده شده)
شرکت Twilio ارایه دهنده خدمات ارتباطی مبتنی بر وب از ارایه سرویس جدیدی با نام OpenVBX خبر داده است که نحوه تفکر کاربران پیرامون سرویس‌های تلفنی برای مراکز تجاری کوچک و بزرگ را تغییر می‌دهد.

این شرکت ابزار جدید قابل برنامه‌ریزی خود را با قابلیت ابزارهای پیچیده و پیشرفته مبتنی بر استانداردهای HTTP و XML روانه بازار کرده است.


ابزار OpenVBX در اصل یک سیستم تلفنی مبتنی بر اینترنت محسوب می‌شود که برای شماره تلفن‌های مجاری به همراه تعداد بیشماری از دیگر قابلیت‌های قابل برنامه‌ریزی در فضای API به کار می‌رود. این نرم‌افزار به کاربران امکان می‌دهد کلیه سیستم‌های اداری و سازمانی Twilio از جمله تبدیل خودکار نوشتار به صوت، سیستم رونویسی گفتار، خدمات ارسال پست‌های الکترونیکی صوتی و ارسال پیامک‌ را در اختیار بگیرند و به سادگی با مراکز مخابراتی برای دریافت صورت‌حساب و دیگر موارد در ارتباط باشند.


این ابزار جدید مبتنی بر فضای وب(Cloud Computing) ساخته شده است و به همین خاطر می‌تواند در سازمان‌های پیشرفته امروزی بسیار کاربردی باشد. با توجه به اینکه مدیران اطلاعاتی سازمان‌ها این روزها تاکید فراوان بر استفاده از نسل نوین خدمات مبتنی بر وب دارند و آن‌ها را جایگزین سرویس‌های سنتی خود می‌کنند، مدیران مراکز مخابراتی و ارتباطی نیز دست به این کار زده‌اند تا بتوانند خدمات نوین خود را از این طریق به دست کاربران برسانند.

منبع: همکاران سیستم