ارائه نرم‌افزار‌های مخصوص مسافرت توسط سامسونگ برای آغازی سفری بی‌دردسر - نرم افزار - اخبار

ارائه نرم‌افزار‌های مخصوص مسافرت توسط سامسونگ برای آغازی سفری بی‌دردسر

دسته : نرم افزار در تاريخ ۱۳۸۹/۵/۱۰ ۱۲:۰۰:۱۹ (717 بار خوانده شده)
فروشگاه اینترنتی سامسونگ مجموعه گسترده‌ای از نرم‌افزار‌های مخصوص مسافرت را برای فصل تابستان عرضه کرده است.
برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

سئول، کره، 14 جولای 2010- فروشگاه Samsung Apps پشتیبان شما در تعطیلات تابستانی امسال خواهد بود.

آیا زمان برنامه‌ریزی برای چادر زدن در خارج از شهر پشه‌ها را از قلم انداخته بودید و حالا گرفتار آنها شده‌اید؟ مشکلی نیست- نرم‌افزار ضدپشه Vanilabreeze که با ایجاد یک فرکانس صوتی پشه‌ها را دور می‌کند به شما کمک خواهد کرد. باید هر چه سریع‌تر یک ماشین کرایه کنید؟ تنها با فشار یک دکمه در نرم‌افزار Sixt یک ماشین در نزدیک‌ترین مکان برای شما رزرو خواهد شد. نمی‌دانید غذای Sushi که در مقابل شما قرار گرفته از چه نوعی است؟ یک نگاه به کاتالوگ Shogakukan Inc. به شما در این مورد کمک خواهد کرد. می‌خواهید در کنار ساحل از موسیقی لذت برده و همراه با آهنگ مورد علاقه خود‌آواز بخوانید؟ TuneWiki با شما خواهد بود!

Samsung Apps که شبکه‌ای از نرم‌افزار‌های مختلف برای تلفن‌های همراه سامسونگ به شمار می‌آید، با داشتن نرم‌افزار‌هایی که می‌تواند برای مسافران مفید باشد، نیاز‌های تعطیلات تابستان شما را برطرف خواهد کرد. از رزرو بلیت قطار گرفته تا رزرو شام در یک رستوران و هر چیز خاص دیگری که در این میان ممکن است به ذهنتان برسد، Samsung Apps به کمک نرم‌افزار‌های متعدد خود که هر روز نیز در حال گسترش هستند، به شما کمک خواهد کرد تا نیاز خود را بر‌آورده کنید.

Kanghyun Kwon، مدیرعامل مرکز راه حل‌های رسانه‌ای سامسونگ در این باره چنین می‌گوید: «سفر کردن علاوه بر این‌که می‌تواند آرامش بخش بوده و لحظات شادی برای ما ایجاد کند، می‌تواند باعث ایجاد نگرانی نیز شود. به همین خاطر ما قسمتی برای نرم‌افزار‌های مخصوص سفر در نظر گرفته‌ایم. Samsung Apps از زمان افتتاح تا‌کنون بسیار رشد کرده و حالا به جایی رسیده که می‌توانیم برای انواع شرایط مسافرتی یک نرم‌افزار در آن بیابیم.»

Samsung Apps به سرعت رشد می‌کند. از زمان بازگشایی در ماه سپتامبر 2009 تاکنون، تعداد نرم‌افزار‌های آن در بسیاری از بازارهای اروپایی و آسیایی سه برابر شده است. رشد و گسترش این فروشگاه نرم‌افزاری مصادف بود با عرضه تلفن همراه Wave که جزو جدیدترین تلفن همراه با صفحه لمسی Samsung و اولین تلفن همراه این شرکت مجهز به پلتفرم باز bada است. این دستگاه در سه ماهه دوم سال 2010 به بازار عرضه شده است.

نرم‌افزارهای مخصوص سفر فروشگاه Samsung Apps برای برطرف کردن نیازهای یک مسافر تابستانه در نظر گرفته شده‌اند.


منبع: ایتنا