فتوشاپ اکسپرس؛ نرم‌افزاری برای ویرایش آنلاین تصاویر - نرم افزار - اخبار

فتوشاپ اکسپرس؛ نرم‌افزاری برای ویرایش آنلاین تصاویر

دسته : نرم افزار در تاريخ ۱۳۸۷/۲/۲۴ ۷:۱۹:۴۹ (711 بار خوانده شده)
ادوبی به کاربران خود این اجازه را می‌دهد تا فایل‌های تصویری خود را به صورت آنلاین ویرایش کنند.


شرکت ادوبی خدمات جدید آنلاینی را برای کاربران خود ارائه کرده است که از طریق آن می‌توانند عکس‌های خود را ویرایش و به صورت آنلاین آپلود کنند. این خدمات در حال حاضر در حالت بتا ارائه شده است. ادوبی به کاربران خود این اجازه را می‌دهد تا فایل‌های تصویری خود را به صورت آنلاین ویرایش کنند. نسخه آخر این سرویس امکان ذخیره کردن فایل ها با پسوند های مختلف را داده است. همچنین در این نسخه آزمایشی می‌توان فایل‌های عکس را به صورت اسلایدشو برای سایت‌های شبکه های اجتماعی چون Flickr, Facebook, Myspace, blog,… آماده و پست کرد.
مسئولان شرکت ادوبی علت تاخیر در ارائه این خدمات را یافتن ایرادات فنی آن اعلام کرده‌اند. فتوشاپ اکسپرس به صورت رایگان و آنلاین در اختیار کسانی است که بخواهند عکس‌های خود را ذخیره، نمایش و دسته‌بندی کنند.
دوگ مک مسئول خدمات و پشتیبانی سایت ادوبی گفت: فتوشاپ اکسپرس به کاربران دو گیگابایت فضا می دهد تا عکس‌های خود را از هر جای دنیا آپلود کنند. در هفته اول ارائه این سرویس ادوبی، 60 هزار آلبوم ایجاد شده است. فتوشاپ اکسپرس به کاربران اجازه می دهد تا فضایی مانند نرم افزار فتوشاپ را داشته باشند و کارهایی مثل تغییر سایز و سیاه و سفید و تنظیمات Red- eye و.... را انجام دهند.