مایکروسافت و کمک به CoroWare - نرم افزار - اخبار

مایکروسافت و کمک به CoroWare

دسته : نرم افزار در تاريخ ۱۳۸۷/۲/۲۴ ۷:۳۸:۲۹ (957 بار خوانده شده)
شرکت CoroWare که در زمینه تولید سیستم‌های روبوتیک و اتوماسیون فعالیت می‌کند، اعلام کرد که امتیاز Microsoft Certified Partner را برای همکاری با غول نرم‌افزاری دنیا کسب کرده است.


شرکت مایکروسافت با اجرای طرح Microsoft Certified Partner به شرکت‌های کوچک نرم‌افزاری نظیر CoroWare امکان می‌دهد با استفاده از آزمایشگاه‌ها و منابع داخلی مایکروسافت، طرح‌های خود را عملی کنند و میزان درآمدهای خود را افزایش دهند.
مایکروسافت در این طرح علاوه بر تولید، به توزیع و انتشار نرم‌افزارهای تولید شده نیز کمک می‌کند تا شرکت‌های کوچک‌تر بتوانند فرصت بیشتری برای حضور در بازارهای جهانی داشته باشند.
شرکت‌هایی که قصد همکاری با مایکروسافت را دارند موظفند از آزمون‌های Microsoft competencies، Microsoft Certified Professional certification، tested Microsoft-based solutions، business wins و customer satisfaction ratings مایکروسافت امتیاز مناسب کسب کنند.
"لیود اسپنسر"( Lloyd Spencer) مدیرعامل شرکت CoroWare گفت: «همکاری با شرکت مایکروسافت از بزرگ‌ترین فرصت‌ها برای ما محسوب می‌شود و این امکان را فراهم می‌کند تا خدمات بهتری را با هزینه کمتر در اختیار کاربران بگذاریم.»