نسل جديد ابزارهاي ساده و کاربردي براي Delphi و C++ - نرم افزار - اخبار

نسل جديد ابزارهاي ساده و کاربردي براي Delphi و C++

دسته : نرم افزار در تاريخ ۱۳۹۰/۶/۱۶ ۷:۰۷:۴۵ (1034 بار خوانده شده)
شرکت Embarcadero که در زمينه توسعه نرم‌افزارها فعاليت مي‌کند با هدف گسترش کاربردهاي ابزارهاي سازماني و افزايش محبوبيت آن‌ها نزد کاربران پلتفورم RAD Studio IDE را که يک محيط توسعه نرم‌افزاري است، براي زبان‌هاي برنامه‌نويسي Delphi و C++ به‌روز کرد.
[img align=left width=300]http://systemgroup.net/image/journal/article?img_id=306801&t=1315370233015[/img]


يکي از قابليت‌هاي جديدي که براي سيستم RAD Studio IDE در نظر گرفته شده است FireMonkey نام دارد که در اصل يک قالب کاري را به توسعه‌دهندگان نرم‌افزاري مي‌دهد تا بتوانند به‌جاي ابزارهاي تجاري و پيچيده، کليه ابزارهاي مورد نظر خود را براي اين زبان‌هاي برنامه‌نويسي ارايه دهند.




مايکل سويندل مدير بازاريابي شرکت Embarcadero در اين باره گفت: «بيشتر قابليت‌هاي كه کاربران مي‌توانند از آن‌ها استفاده کنند، براي پلتفورم‌هايي چون HTML5،‌ Flash و Sliverlight ارايه مي‌شود که همه آن‌ها مبتني بر وب هستند و تاکيد آن‌ها بر فضاهاي رسانه‌اي و تبليغاتي است. ما با اقدام جديد خود قصد داريم قابليت‌هاي کاربردي و پيشرفته را به پلتفرم‌هاي خود بيفزاييم».




به طور کلي کاربران رابط‌هاي ساده و کاربردي در ابزارها و خدمات را ترجيح مي دهند که از جمله آن‌ها مي‌توان به سرويس پست الکترونيکي Gmail گوگل و ابزارهاي ويژه آن براي محيط‌هاي کاري اشاره کرد.




شرکت FireMonkey از جمله مراکزي است که مي‌کوشد با توسعه نرم‌افزاري اين دو فضاي دور از هم را به يکديگر نزديک کند. اين شرکت مي‌کوشد ابزارهاي جديد خود براي زبان‌هاي برنامه‌نويسي ياد شده را به گونه‌اي ارايه دهد تا ميزان محبوبيت آن‌ها نزد کاربران افزايش يابد.

منبع:همکاران سیستم