حداکثر کارای با خنک کننده CPU جدید ASUS - گزارش - اخبار

حداکثر کارای با خنک کننده CPU جدید ASUS

دسته : گزارش در تاريخ ۱۳۸۷/۱/۱۷ ۸:۵۵:۳۲ (1783 بار خوانده شده)
خنک کننده ASUS Triton 79 AMAzing تجربه ای نوین را درعرصه خنک کننده های CPU به ارمغان آورده است.




روابط عمومی اسوس در ایران کمپانی ASUS با معرفی محصول جدید خود یعنی سری جدید limited-edition Triton 79 AMAzing از خنک کننده های CPU،باب جدیدی در تولید خنک کننده های پیشرفته CPU باز نمود که تحسین تمامی علاقمندان بازیهای کامپیوتری را بهمراه داشت.



واژه AMAzingبکار رفته در نام این محصول بمعنای شگفت انگیزکاست که با توجه به عملکرد خیره کننده ،ظاهرزیبا وبسته بندی بی نظیر آن نامی کاملا برازنده می باشد .تمامی قطعات بکار رفته در این محصول برای حفاظت بیشتر با فوم های پلاستیکی پوشانده شده اند و تمامی دارندگان این محصول یک کارت شناسایی منحصربفرد خواهند داشت که درآن شماره سریال محصول درج شده است.بدون شک Triton 79 AMAzing با توجه به کارایی فوق العاده اش می تواند انتخاب اول بازیکنان حرفه ای بازیهای کامپیوتری باشد که نیازبه خنک کننده ای با عملکرد بالا، سکوت کامل و طراحی خیره کننده دارند.



خنک کننده Triton 79 AMAzing قادراست تا CPU های Intel® Core™ 2 Extreme / Core™ 2 Quad Core (LGA775) و AMD Athlon™ 64 FX/X2 Dual-Core processors (939/940/AM2/AM2+/1207+) را پشتیبانی نماید.این سطح از پشتیبانی پردازشگرهای مختلف باعث شده است تا Triton 79 AMAzing کاملا مناسب گیمرهاییباشد که خواهان انجام عملیات overclocking بروی سیستمهایشان هستند ویا چندین پلت فرم کامپیوتری را استفاده می نمایند.



خنک کننده Triton 79 AMAzing ازیک پایه مسی و رویه آبکاری شده ازنیکل بهمراه 4 لوله مسی انتقال حرارت وهمچنین پره های آلومینیومی ساخته شده است که این پره ها قادرند تا میزان حرارت تولید شده توسط پردازشگرها را درحد معین و مناسبی نگه دارند و محیطی پایدار را درعین برخورداری ازحداکثر کارایی برای کاربران به ارمغان آورد.علاوه براینها Triton 79 AMAzing با استفاده از عمل PWM (تعدیل پهنای پالس)توسط یک فن 12 سانتیمتری قادراست تا بطورخودکار سرعت فن را با توجه به حرارت تولید شده CPU تنظیم نماید و عمل خنک سازی را با تولید صدایی تنها معادل 18dBA انجام دهد.



پوشش Voltage Regulation که درون خنک کننده واقع شده ،قادراست تا جریان هوایی را که توسط فن 12cm ایجاد می شود رابه سمت ماژول های تنظیم ولتاژ هدایت نماید واین عمل برای برای پایداری پردازشگرها و همینطورکل سیستم بسیار ضروری می باشد.این طراحی منحصربفرد قادراست تا بطرز موثری درجه حرارت VRM را به میزان 10 تا °C 15کاهش دهد و محیطی پایدار و آرام را برای کارکردن کاربران فراهم می آورد.



گفتنی است طراحی منحصر بفرد در بکارگیری گیره ها دراین سری ازخنک کننده های ASUS باعث شده است تا نصب آن حتی بسیار راحت تر ازگذ شته انجام گیرد. همچنین خنک کننده Triton 79 AMAzing را می توان در دو مرحله وبدون نیاز به جداکردن مادربورد ازسیستم نیزنصب نمود.