مایکروسافت به پشتیبانی از ویندوز اکس پی و آفیس 2003 پایان می‌دهد - نرم افزار - اخبار

مایکروسافت به پشتیبانی از ویندوز اکس پی و آفیس 2003 پایان می‌دهد

دسته : نرم افزار در تاريخ ۱۳۹۱/۱/۲۳ ۸:۰۴:۴۰ (1128 بار خوانده شده)
شرکت مایکروسافت اعلام کرده است قصد دارد پشتیبانی خود را از سیستم عامل ویندوز اکس پی و مجموعه نرم افزاری آفیس 2003 متوقف کند. هدف غول نرم افزاری جهان از این اقدام ترغیب کاربران به استفاده از سیستم عامل ویندوز 7 و آفیس 2010 اعلام شده است.
برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

به گزارش وب سایت eweek مایکروسافت به کاربران ویندوز اکس پی و نرم افزارهای آفیس 2003 هشدار داده است که در تاریخ 8 آوریل 2014 رسماً به پشتیبانی خود از این محصولات پایان خواهد داد. این شرکت تصمیم گرفته است پشتیبانی‌های بلندمدت خود از این دو محصول را نیز در سال 2017 به پایان برساند.

استلا چرنیاک یکی از مدیران شرکت مایکروسافت در این باره گفته است: «ویندوز اکس پی و آفیس 2003 در زمان خود محصولات نرم افزاری مهمی بودند، اما حالا محیط فناوری تغییر کرده است. فناوری به تحول خود ادامه می دهد و نیازها و انتظارات مردم نیز به موازات آن تغییر می کند. کاربران امروزی فناوری‌هایی می خواهند که متناسب با سبک کاری و شخصی آنها باشد و آنها را در هر زمان و مکانی خلاق نگه دارد. کسب و کارهای مختلف نیز نیاز مبرمی به حمایت و تقویت امنیت داده هایشان دارند.»

چرنیاک ضمن دعوت از کاربران و کسب و کارهای مختلف به استفاده از سیستم عامل ویندوز 7 و آفیس 2007 گفته است: مایکروسافت از زمان عرضه سیستم عامل ویندوز 7 تاکنون بیش از 525 میلیون نسخه از آن را فروخته است. وی استفاده از این دو محصول را عامل افزایش بازدهی و امنیت در کسب و کارهای مختلف دانسته است.