نرم افزارهای جدید برای تسهیل طراحی وب سایت - نرم افزار - اخبار

نرم افزارهای جدید برای تسهیل طراحی وب سایت

دسته : نرم افزار در تاريخ ۱۳۹۱/۲/۲۵ ۵:۵۴:۳۵ (1034 بار خوانده شده)
شرکت ادوب از عرضه خدمات و برنامه های تازه برای تسهیل طراحی انواع وب سایت خبر داده است.برای دیدن تصویر اصلی در صفحه جدید کلیک کنید.

به گزارش فارس به نقل از وی تری، یکی از این خدمات که Creative Cloud نام دارد ارائه سرویس به اشتراک گذاری محتوا از طریق سایت های اینترنتی را ساده می کند و ابزار دیگر موسوم به Adobe Muse به طراحان و گرافیست ها امکان می دهد تا بدون نیاز به دانش در حوزه برنامه نویسی و کدنویسی وب سایت های مورد نظرشان را طراحی کنند.

Adobe Muse که فعلاً به صورت آزمایشی در دسترس علاقمندان قرار گرفته است، به طراحان وب سایت ها امکان می دهد به جای درگیر شدن با کدنویسی و مسائل فنی صرفا بر روی طراحی و ارتقای آن متمرکز شوند و با این کار برنامه ریزی برای طراحی وب سایت ها، طراحی و انتشار محتوا از این طریق ساده تر می شود.

سازگاری با HTML، JavaScript و CSS از جمله دیگر ویژگی های این ابزار است. ادوب برای میزبانی این خدمات هم فضای خاصی را بر روی وب در نظر گرفته و علاقه‌مندان می توانند با پرداخت 11 پوند در ماه و همین طور هزینه اشتراک 15 پوندی در ماه از خدمات یاد شده بهره مند شوند. سرویس یاد شده با Creative Suite 6 هم سازگاری کامل دارد.