نرم‌افزار ویژه مایکروسافت برای شرکت‌های کوچک و متوسط - نرم افزار - اخبار

نرم‌افزار ویژه مایکروسافت برای شرکت‌های کوچک و متوسط

دسته : نرم افزار در تاريخ ۱۳۸۷/۴/۲۳ ۴:۵۶:۴۴ (839 بار خوانده شده)
مایکروسافت برای آن دسته از شرکت‌های تجاری کوچک که نیاز به به‌روز کردن فناوری‌های کامپیوتری خود دارند و نداشتن مدیر IT باعث شده است تا این شرکت‌ها برای نصب و پشتیبانی از نرم‌افزارهای جامع با مشکل مواجه شوند، سری جدید محصولات خود را عرضه می‌کند.
غول نرم‌افزاری جهان اعلام کرد که نرم‌افزارهای جدید خود را با نام‌های Windows Small Business Server 2008 و Windows Essential Business Server 2008 را در تاریخ 12 نوامبر عرضه خواهد کرد.


این شرکت اعلام کرد که نسخه‌های آزمایشی این نرم‌افزار هم‌اکنون روی یکی از سایت‌های مایکروسافت به‌ آدرس MultiplyYourPower.com برای بارگذاری عرضه شده است.
نرم‌افزار Windows Small Business Server 2008 نسخه سبک‌تری از نرم‌افزار Windows Server 2008 محسوب می‌شود. این نرم‌افزار که در اصل یک سیستم‌عامل برای سرور محسوب می‌شود، در مقابل سیستم‌عامل Windows Vista برای کامپیوترهای رومیزی عرضه شده است.
نسخه کامل این سیستم‌عامل همراه با برنامه‌های Microsoft Exchange Server 2007، Windows SharePoint Services 3.0، Windows Live OneCare for Server و ... عرضه می‌شود.
نسخه Premium این سیستم‌عامل که برای شرکت‌های کوچک طراحی شده است، برنامه‌های SQL Server 2008 و دیگر فناوری‌های Windows Server 2008 را در خود جا داده است.
سیستم‌عامل Windows Essential Business Server 2008 شرکت مایکروسافت آن را با نام Centro به بازار معرفی کرده، برای شرکت‌های متوسط با نیازهای IT بیشتر طراحی شده است و ابزارهای بیشتری را در زمینه امنیت، مدیریت و پیام‌رسانی شامل می‌شود.