ورود دو بازیگر جدید به عرصه دسکتاپ مجازی - نرم افزار - اخبار

ورود دو بازیگر جدید به عرصه دسکتاپ مجازی

دسته : نرم افزار در تاريخ ۱۳۸۷/۱/۲۲ ۶:۲۳:۰۸ (946 بار خوانده شده)
انواع برنامه‌های دسکتاپ مجازی چند وقتی است که از سوی برخی نام‌های آشنا مانند مایکروسافت، VMware و Citrix ایجاد و معرفی شدند.


با فناوری که دسکتاپ شما را در داخل یک حافظه فلش USB جای می‌دهد و Stoneware نیز با ابزاری که دسکتاپ شما را از راه دور و از طریق مرورگر اینترنت دراختیارتان قرار می‌دهد وارد بازار پرغوغا و گرم دسکتاپ مجازی شدند.

بازار دسکتاپ مجازی با ورود این دو تازه‌وارد، گرما و جنب و جوش بیشتری بخود گرفت.
شرکت تازه وارد MokaFive روز دوشنبه راه‌حل مجازی خود را برای جای دادن محتوای دسکتاپ در داخل حافظه فلش معرفی کرد.

این محصول که LivePC نام دارد به مدیران شبکه اجازه می‌دهد با واگذاری یک فلش USB به هر یک از کاربران، علاوه بر تمرکز مدیریت، هزینه سخت‌افزاری سازمان را کاهش داده و بدین ترتیب هرکدام از کاربران خواهند توانست کار خود را در هر نقطه دلخواه متوقف ساخته و بعداً از همانجایی که مکث نموده بودند کار خود را ادامه دهند.

شرکت Stoneware نیز نرم‌افزاری بنام webOS را روانه قفسه فروشگاه‌ها کرده که عملکرد آن ارائه دسکتاپ کاربران از طریق مرورگر وب می‌باشد.

نرم‌افزار اخیر کارمندان سازمان‌ها را قادر خواهد ساخت که از راه دور نیز به کارهای خود و فایل‌های محلی ذخیره شده بر روی پی‌سی‌های مستقر در اداره دسترسی پیدا نموده و بدین ترتیب هیچ بعد مسافتی نمی‌تواند مانع از پیشرفت کارها و وظائف گردد.

انواع برنامه‌های دسکتاپ مجازی چند وقتی است که از سوی برخی نام‌های آشنا مانند مایکروسافت، VMware و Citrix ایجاد و معرفی شدند.

با استفاده از این برنامه‌ها هزینه‌های مدیریتی و سازمانی به حداقل رسیده و کاربران سیار و کسانی که در سفر یا مأموریت بسر می‌برند نیز می‌توانند با استفاده از این نرم‌افزارها کلیه کارهای خود را با کمترین محدودیت به انجام برسانند.