چه خبر از نرم افزار جدید Adobe Creative Suite 3.3 - نرم افزار - اخبار

چه خبر از نرم افزار جدید Adobe Creative Suite 3.3

دسته : نرم افزار در تاريخ ۱۳۸۷/۵/۲۱ ۶:۱۲:۲۰ (776 بار خوانده شده)
همکاران سیستم- با نرم افزارAcrobat 9 Pro، ویرایش‌های بروز شده نرم‌افزار Adobe Creative Suite 3.3 به شما قدرت لازم را برای تولید و عرضه کارهایتان به صورت آنلاین یا چاپی، می‌دهد.

همکاری و مشارکت در زمان حقیقی- خیلی سریع به همراه یک مشتری یا همکار و با همگاه شدن (Synchronize) فایل PDFتان با آن‌ها، به یک نقطه مشخص از یک صفحه وارد شوید و خیلی راحت، از طریق ایمیل یک دعوتنامه به همکارتان بفرستید و فایل PDF را پیوست کرده و یا آن را به Acrobat.com ارسال کنید.

ابزار تقویت شده در محصولات چاپ- بخش پیش‌دید(preview) در چاپ به شما اجازه می‌دهد تا با اطمینان، عناصر چند لایه را قبل از چاپ شدن بررسی و مشاهده کنید و جلوی چاپ‌های اشکال‌دار را بگیرید.

پورتفولیوهای PDF: مستندات گوناگون تصویری، صوتی و برنامه‌های کاربردی خود را به صورت فشرده در یک پورتفولیوی واحد قرار دهید. اجزای مورد نظر خود را به آن اضافه کنید، ترتیب اسنادی که آماده شده و شرح مربوط به هر یک از اسناد را نیز مشخص نمایید.

پشتیبانی اختصاصی از Adobe Flash Professional: تقسیم و به اشترک‌گذاری فیلم، انیمیشن‌ها، برنامه‌های کاربردی و سایر بخش‌های مرتبط با پلتفورم‌ها در نرم افزار Acrobat و Adobe Reader software نیز قابل توجه است.