مایکروسافت از این پس نرم‌افزار مالی خود را بهنگام نمی‌کند. - نرم افزار - اخبار

مایکروسافت از این پس نرم‌افزار مالی خود را بهنگام نمی‌کند.

دسته : نرم افزار در تاريخ ۱۳۸۷/۵/۲۲ ۵:۳۷:۲۰ (849 بار خوانده شده)
بر اساس مطلب نوشته شده در تریبون آزاد مایکروسافت، این شرکت دیگر نرم‌افزار مالی شخصی Money Plus خود را بهنگام(Update) نخواهد کرد؛ کاری که 17 سال انجام داده است. مایکروسافت این برنامه را از بخش خرده‌فروشی خود نیز پاک کرده است.

در پیام این شرکت آمده است: "بازخوردی که ما می‌شنویم این است که بروزرسانی‌های فزاینده این نرم‌افزار متناسب با محصولات جدید سالانه‌مان نیستند؛ همین امر باعث شد تصمیم بگیریم دیگر نسخه 2009 Money Plus را منتشر نکنیم."

به محض این که مایکروسافت تصمیم بگیرد فروش جعبه‌های کپی‌شده این برنامه را متوقف کند، نسخه فعلی Money Plus 2008 نیز بزودی از روی قفسه‌های فروش برداشته خواهند شد.

در پیام مایکروسافت همچنین آمده است: "برای پاسخ به نیاز های شرکای خُرد، رفتار مشتریان و بازده کاری تجار و کاربران، مایکروسافت بر روی توزیع آنلاین نرم افزار Money Plus از طریق بارگذاری و متوقف کردن فروش بسته‌ای نرم افزار تمرکز می‌کند.

این شرکت افزود: "در دسترس قرار گرفتن Money Plus مایکروسافت در بازار خرده‌فروشی تا آخرین موجوی آن ادامه خواهد داشت. ما ارسال محصولات جدید این نرم‌افزار را برای بازار خرده‌فروشی متوقف کرده‌ایم."

شرکت مایکروسافت سال‌هاست که با شرکت Intuit Inc. و محصول Quicken آن در رقابت است که بهترین محصول این شرکت در بازار است.

در پیام مایکروسافت نیامده است که این شرکت چه زمانی بروزرسانی بعدی Money Plus خود را انجام خواهد داد، و یا روند برنامه بروزرسانی این شرکت به چه شکل خواهد بود. همچنین بطور صریح اعلام نشده است که سرانجام نسخه جدیدی منتشر خواهد شد یا خیر. تنها چیزی که به آن اشاره شده است این است: "مصمم به انتشار نسخه جدید هستیم."