کاهش هزینه پشتیبانی از نرم‌افزارهای SAP با محصول جدید WestTrax - نرم افزار - اخبار

کاهش هزینه پشتیبانی از نرم‌افزارهای SAP با محصول جدید WestTrax

دسته : نرم افزار در تاريخ ۱۳۸۷/۵/۲۹ ۷:۵۴:۱۶ (864 بار خوانده شده)
همکاران سیستم- سازمان‌هایی که نگران افزایش هزینه‌های نگهداری و پشتیبانی از نرم‌افزارهای SAP هستند، می‌توانند با استفاده از محصولات مشاوره‌ای شرکت WestTrax هزینه‌های خود را پایین بیاورند.

شرکت WestTrax از ساخت یک نرم‌افزار تحلیلی رایگان برای محصولات شرکت SAP خبر داده است که نشان می‌دهد نرم‌افزارهای SAP که در سازمان استفاده می‌شوند، تا چه اندازه هزینه‌های بی‌مورد و غیرضروری را به سازمان تحمیل کرده‌اند و عدم استفاده از آن‌ها تا چه حد می‌تواند برای سازمان صرفه اقتصادی داشته باشد. این شرکت ادعا می‌کند، هزینه‌های مربوط به 95 درصد از نرم‌افزارهای SAP که در سازمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌تواند کاهش یابد.

"کن گورف" (Ken Gorf) مدیرعامل شرکت WestTrax گفت که مشتریان SAP می‌توانند تاثیرات استفاده از ابزارهای آنلاین آن‌ها را برای کاهش هزینه‌های خود دریابند.



وی در این باره توضیح داد: «زمانی که یک شرکت می‌بیند که به میزان کمی در هزینه‌های آن صرفه‌جویی شده است، تمایل چندانی به استفاده از این برنامه‌ها ندارد. اما وقتی همین شرکت مشاهده کند که تا 400 هزار پوند در هزینه‌های آن صرفه‌جویی شده است، به این ابزارها علاقه‌مند خواهد شد. در یک شرکت بزرگ بین‌المللی که دفاتر و ادارات مختلفی زیر نظر آن کار می‌کنند، شما می‌توانید شاهد صرفه‌جویی چندین میلیون دلاری در آن مرکز باشید.»

به عقیده گورف، بیشتر هزینه‌های تحمیلی به شرکت‌ها مربوط به پشتیبانی از نرم‌افزارها می‌شود.
او در ادامه خاطر نشان کرد: «تحلیل‌گران ما نشان می‌دهند که کدام یک از نرم‌افزارها در یک سازمان استفاده نمی‌شوند و یا به ندرت مورد استفاده قرار می‌گیرند. عدم پرداخت هزینه‌های پشتیبانی برای این نرم‌افزارها می‌تواند صرفه‌جویی‌های فراوانی در هزینه‌های شرکت‌ها داشته باشد.»
"کن گورف" اعلام کرد که شرکت WestTrax هم‌اکنون ارتباط صمیمانه‌ای با SAP دارد، ولی در کل به صورت کاملا مستقل از SAP یا دیگر شرکت‌ها فعالیت می کند. وی در پایان توضیح داد: «آنچه که ما در این زمینه انجام می‌دهیم تاثیرگذاری بر تجارت و فعالیت‌ سازمان‌ها نیست. ما تنها راه‌های بهتر را برای استفاده از تولیدات سازمان‌ها به نمایش می‌گذاریم.»