عرضه مجدد یک نرم‌افزار امنیتی برای از بین بردن حفره‌های مایکروسافت - نرم افزار - اخبار

عرضه مجدد یک نرم‌افزار امنیتی برای از بین بردن حفره‌های مایکروسافت

دسته : نرم افزار در تاريخ ۱۳۸۷/۶/۶ ۴:۲۴:۱۸ (646 بار خوانده شده)
مایکروسافت یکی از نرم‌افزارهای به‌روزرسان ماه آگوست خود را مجددا به بازار عرضه کرد و خاطرنشان ساخت که این نرم‌افزار در مرحله نخست به صورت ناقص روی مرکز Download Centre این شرکت قرار گرفته بوده است.


طی دو ماه گذشته، این سومین باری است که شرکت مایکروسافت یک نرم‌افزار به‌روزرسان امنیتی را مجددا عرضه می‌کند.

به گفته مایکروسافت، کاربرانی که به صورت شخصی اقدام به بارگذاری نرم‌افزار MS08-051 برای از بین بردن مشکلات مجموعه‌ نرم‌افزاری Office 2003 کرده‌اند، باید هر چه سریع‌تر نسخه دوم این نرم‌افزار را در اختیار بگیرند.

در این میان، کاربرانی که از طریق Windows Update یا سرویسWindows Server Update Services (WSUS) در یک شرکت این نرم‌افزار را بارگذاری کردند و یا دیگر نرم‌افزارهای به‌روزرسان برای مجموعه Office را در اختیار گرفتند، نیازی به دریافت نسخه دوم MS08-051 ندارند.

نسخه جدید MS08-051 سه حفره‌ای خطرناک در نرم‌افزار PowerPoint از مجموعه نرم‌افزاری Microsoft Office را وصله می‌کند که مایکروسافت بر این حفره‌ها برچسب "بحرانی" زده است.

MS08-051 یکی از یازده وصله امنیتی مایکروسافت محسوب می‌شود که هفته گذشته برای از بین بردن 26 حفره امنیتی عرضه شدند. در طول یک سال و نیم گذشته، این بزرگترین اقدام مایکروسافت برای از بین بردن حفره‌های امنیتی طی یک ماه بوده است.

این طور که گفته می‌شود، وصله‌هایی که برای نرم‌افزار PowerPoint 2003 روی Download Center عرضه شده بود، نسخه غلطی از این وصله‌ها بوده و مشکل داشته است.

همکاران سیستم