نخستین به‌روزرسانی برای نرم‌افزار Microsoft Dynamics CRM Online - نرم افزار - اخبار

نخستین به‌روزرسانی برای نرم‌افزار Microsoft Dynamics CRM Online

دسته : نرم افزار در تاريخ ۱۳۸۷/۶/۱۹ ۶:۲۰:۴۹ (750 بار خوانده شده)
شرکت مایکروسافت پس از گذشت چهار ماه از ورود رسمی نرم‌افزارMicrosoft Dynamics CRM Online به بازار، نخستین سرویس به‌روزرسان را برای این نرم‌افزار عرضه کرد.


این برنامه‌ به‌روزرسان شامل بخش‌هایی می‌شود که به شرکت‌های تجاری امکان می‌دهد تا از طریق برنامه CRM موجود، نسل جدید بازاریابی‌های اینترنتی را به صورت سریع و کارآمد راه‌اندازی و بر آن‌ها نظارت کنند.

نرم‌افزار به‌روزرسان جدید که September 2008 Service Update نام گرفته است، به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

"براد ویلسون"(Brad Wilson) مدیر مرکز Microsoft Dynamics CRM در شرکت مایکروسافت، گفت: «سرویس جدیدی که ما امروز عرضه کرده‌ایم، بر تعهدات شرکت مایکروسافت در سرعت‌ بخشیدن به نو‌آوری‌های نرم‌افزاری تاکید می‌کند. نخستین برنامه به‌روزرسان ما برای این نرم‌افزار اهمیت فراوانی برای وظایف جدید آن دارد و از این جهت مهم خواهد بود که کاربران برای استفاده از آن، هیچ هزینه‌ای را پرداخت نمی‌کنند».

توانایی‌های بالقوه در بازاریابی‌های اینترنتی به شرکت‌های تجاری امکان می‌دهد تا از اینترنت به عنوان کانال بازاریابی برای کسب درآمد و همچنین یک بخش مناسب برای تعیین استراتژی‌های CRM استفاده کنند. این توانایی‌ها به‌خصوص در هدایت بازاریابی در موتورهای جست‌وجوگر(SEM) تاثیرگذار خواهد بود.

توانایی‌های جدیدی که به نرم‌افزار بازاریابی اینترنتی مایکروسافت افزوده شده است، به شرکت‌ها امکان می‌دهد تا یک فضای مناسب آنلاین و یک موتور جست‌وجوگر را راه‌اندازی و مدیریت کنند، با استفاده از موتورهای جست‌وجو، روی کلیدواژه‌ها تحقیق کنند، با توجه به سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته، دید بهتری در زمینه بازاریابی‌های اینترنتی به‌دست آورند، میزان فروش محصولات را روی صفحات اینترنتی وابسته به مایکروسافت یا سایت اینترنتی خود تشخیص دهند و سیستم‌های هوشمند موتور جست‌وجوگر را با اطلاعات تحلیلی نرم‌افزارهای CRM یکی کنند و بتوانند کارایی خود را در این زمینه افزایش دهند.

همکاران سیستم