مایکروسافت و سرمایه‌گذاری در کشورهای کوچک - نرم افزار - اخبار

مایکروسافت و سرمایه‌گذاری در کشورهای کوچک

دسته : نرم افزار در تاريخ ۱۳۸۷/۱/۲۶ ۵:۵۲:۲۳ (1056 بار خوانده شده)
مرکز Microsoft Malta(شعبه مایکروسافت در کشور مالتا) نسل جدید نرم‌افزارهای این شرکت را طی همایش یک روزه به بازار معرفی کرد.


این مرکز هم‌اکنون قصد دارد نرم‌افزارهای Windows Server 2008، Microsoft SQL Server 2008، Microsoft Visual Studio 2008 و ... را برای کارشناسان فناوری اطلاعات و مراکز تجاری مالتا و کشورهای حومه عرضه کند.
این مرکز با آغاز طرحی جدید اعلام کرده است که هم‌اکنون تمامی کارشناسان نرم‌افزاری که در این زمینه نوآوری دارند می‌توانند به مرکز Microsoft Malta مراجعه کرده و طرح‌های خود را در آنجا عملی کنند.
"پیر مالیا"( Pierre Mallia) مدیرعامل شرکت Microsoft Malta در این باره گفت: «در جامعه امروزی که صنعت و بازرگانی بسیار رشد کرده است، بخش‌های وابسته به فناوری اطلاعات می‌توانند بیشترین تاثیر را برجا بگذارند. فناوری اطلاعات می‌تواند علاوه بر رونق بخش‌های تجاری، از محیط زیست نیز محافظت کرده و جلوی خطرات احتمالی صنایع را برای کره زمین بگیرد.»
شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که با افزایش سرمایه‌گذاری‌های خود در کشورهای کوچک طی سال 2008، سهم بیشتری از بازارهای نرم‌افزارهای جهان را در اختیار خواهد گرفت.