Adobe نرم افزار Photoshop CS4 را وارد بازار می کند. - نرم افزار - اخبار

Adobe نرم افزار Photoshop CS4 را وارد بازار می کند.

دسته : نرم افزار در تاريخ ۱۳۸۷/۷/۴ ۶:۵۳:۱۰ (719 بار خوانده شده)
شرکت Adobe به طور رسمی خانواده نرم‌افزارهای را که در اصل سری جدید ابزارهای رسانه‌ای محسوب می‌شوند، به بازار معرفی کرد.

این نرم‌افزار که قرار است از ماه آینده وارد بازارهای جهانی شود، راهکاری‌های فراوانی را برای کارایی بیشتر در بخش‌های چاپ، اینترنت، تلفن‌همراه، تاثیرات متقابل برنامه‌ها، فیلم و ابزارهای ویدیویی ارایه می‌دهد.



شرکت نرم‌افزاری Adobe که دفتر مرکزی آن در شهر سن‌جوز(San Jose) آمریکا واقع شده است، عرضه این نرم‌افزار که بزرگترین نمونه در نوع خود محسوب می‌شود، سطوح جدید تکمیلی و کاربردی را برای فناوری Flash در این سری از نرم‌افزارها عرضه می‌کند که از جمله نرم‌افزارهای مذکور می‌توان به نسخه‌های Adobe Creative Suite 4 Design، Creative Suite 4 Web، Creative Suite 4 Production Premium، Creative Suite 4 Master Collection، به همراه 13 محصول هدف، 14 فناوری تکمیلی و 7 سرویس اشاره کرد.

طبق اخبار رسیده، نرم‌افزار Photoshop CS4 نیز قرار است با قیمت 699 دلار وارد بازار شود. این نرم‌افزار از آخرین نمونه سخت‌افزارهای واحد فرآیند گرافیکی(GPU) برای افزایش قدرت اجرایی کاربران استفاده می‌کند. این نرم‌افزار با استفاده از قلم‌های صاف‌تر و بزرگنمایی بیشتر، به کاربران امکان می‌دهد تا تصاویر را در بزرگترین حالت ممکن ویرایش کرده و آن‌ها را به بهترین کیفیت ذخیره کنند.

نرم‌افزار Photoshop CS4 Extended نیز 999 دلار قیمت‌گذاری شده است و علاوه بر تمامی ابزارهای Photoshop CS4، امکان تولید تصاویر سه‌بعدی، نظیر نقاشی روی سطوح سه‌بعدی، تلفیق تصاویر سه‌بعدی با تصاویر دو‌بعدی و متحرک‌سازی تصاویر سه‌بعدی را برای کاربران فراهم می‌کند.