افزایش حمایت‌های مایکروسافت از شرکت‌های تجاری کوچک - نرم افزار - اخبار

افزایش حمایت‌های مایکروسافت از شرکت‌های تجاری کوچک

دسته : نرم افزار در تاريخ ۱۳۸۷/۷/۱۱ ۴:۵۱:۰۴ (678 بار خوانده شده)
شرکت مایکروسافت با فعال کردن مجدد طرح Big Easy به منظور حمایت بیشتر از شرکت‌های تجاری کوچک، نرم‌افزارهای جدید خود را در این زمینه عرضه کرد.


نرم‌افزار Big Easy 2.0 به شرکت‌های کوچک امکان می‌دهد بین 10 تا 22 را که برای خرید ابزارهای به‌خصوص از دیگر تولیدکنندگان نرم‌افزار پرداخت می‌شود، ذخیره کنند. شرکت مایکروسافت به منظور فعال کردن این طرح حدود 13 میلیون دلار(7 میلیون پوند) سرمایه‌گذاری کرده است.


در نرم‌افزار جدید Big Easy 2.0 شرکت‌های تجاری کوچک می‌توانند مجوز استفاده از پایگاه داده SQL Server مایکروسافت را بدون نیاز به خرید مجوز برنامه نگهداری Enterprise Assurance(EA) که شامل بخش به‌روز رسانی رایگان نرم‌افزاره می‌شود، دریافت کنند.


در گذشته کاربران از نرم‌افزار EA شکایت‌های فراوانی داشتند، زیرا اگر در طول دوره سه ساله که از این نرم‌افزار استفاده می‌کردند به‌روزرسانی خاصی برای آن صورت نمی‌گرفت، هزینه پرداخت شده از آن‌ها برای دریافت این محصول اصلا به‌صرفه نبود.


علاوه بر این، شرکت مایکروسافت سری محصولات امنیتی Forefront خود را نیز با تغییراتی مواجه و آن را در جریان به‌روزرسانی نرم‌افزارها، به گروه‌های ویژه واگذار کرد. به گفته "مایکل مور"(Michael Moore) یکی از مدیران بازاریابی مایکروسافت، اگر شرکت‌های کوچک در این طرح چهار بخشی از گروه‌های بیشتری نرم‌افزارها بخرند، با تخفیف‌ها و کمک‌های مالی بیشتری مواجه خواهند شد.


با ایجاد تحولات جدید در محصولات Forefront به جای عرضه آن‌ها در گروه محصولات Exchange(که در جریان نرم‌افزار Big Easy 1.0 صورت می‌گرفت)، شرکت‌های کوچک می‌توانند از هزینه‌های خود برای خرید این نرم‌افزارها به میزان زیادی کاهش دهند.