دل سیستم‌های ذخیره اطلاعات در سازمان‌ها را ارتقا می‌دهد. - نرم افزار - اخبار

دل سیستم‌های ذخیره اطلاعات در سازمان‌ها را ارتقا می‌دهد.

دسته : نرم افزار در تاريخ ۱۳۸۷/۸/۱۶ ۷:۲۲:۴۶ (885 بار خوانده شده)
شرکت دل(Dell) به دنبال تولید محصولات جدید مبتنی بر نرم‌افزارهای Quantum و همساز کردن آن‌ها با EMC، از سال آینده وارد حوزه جدیدی در دنیای فناوری می‌شود.



عرضه این محصولات که شامل نرم‌افزارهای Quantum در سخت‌افزارهای اختصاصی و مجزا می‌شوند، از سال آینده آغاز خواهد شد و سرانجام، کلیه سیستم‌های ذخیره‌سازی اطلاعات دل را، از شرکت‌های کوچک و متوسط گرفته تا شرکت‌های بزرگ تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

شرکت دل همچنین قصد دارد علاوه بر همساز کردن فناوری Quantum و EMC، معماری نرم‌افزاری جدیدی ارایه دهد تا به واسطه آن محصولات سه شرکت دل، Quantum و EMC با یکدیگر همساز شوند.

سیستم کپی‌برداری از اطلاعات سازمانی که دل از سال آینده آن را عرضه می‌کند، به منظور ارتقای سیستم‌های ذخیره‌‌سازی اطلاعات طراحی شده است و می‌تواند با شناسایی فایل‌های یکسان و یا بخش کوچکی از اطلاعات در سیستم‌های مرکزی ذخیره اطلاعات سازمان، آن‌ها را فقط یک بار ذخیره کند تا حجم زیادی از حافظه را به خود اختصاص ندهند.

برای مثال، اگر دو نسخه از یک برنامه نمایشی برای معرفی محصولی خاصی تنها در جزئیات یک اسلاید با یکدیگر تفاوت داشته باشند، سیستم جدید کپی‌برداری از اطلاعات دل به سازمان امکان می‌دهد تا تنها یک کپی از تمام اسلایدهای یکسان را برای خود ذخیره کند.

به گفته "برت روسکو"(Brett Roscoe) مدیر مرکز تولید سیستم‌های ذخیره اطلاعات در شرکت دل، شرکت‌های بزرگ نظیر HP و NetApp که هم‌اکنون در زمینه سیستم‌های ذخیره اطلاعات در سازمان‌ها فعالیت می‌کنند، در کنار شرکت‌هایی چون EMC و Quantum فروش محصولات خودکار کپی‌برداری از اطلاعات سازمانی را آغاز کرده‌اند. دل معتقد است که با ورود به این بازار، سیستم‌های پیچیده‌تر و کامل‌تری را تولید خواهد کرد.