عرضه همزمان همه ابزارهای کامپیوتری در مرورگرها - نرم افزار - اخبار

عرضه همزمان همه ابزارهای کامپیوتری در مرورگرها

دسته : نرم افزار در تاريخ ۱۳۸۷/۸/۱۸ ۷:۲۸:۵۶ (667 بار خوانده شده)
همکاران سیستم- شرکت بریتانیایی Centrix Software که در زمینه توسعه سیستم‌ها فعالیت می‌کند، یکی از بسته‌های نرم‌افزاری خود را به گونه‌ای توسعه داده است که کاربران به کمک آن می‌توانند مشکلات خود را برای مواجه با چندین ابزار و خدمات حل کنند

نرم‌افزار WorkSpace هم‌اکنون به عنوان پلتفورمی برای جمع‌آوری و انتشار ابزارها و خدمات مختلف به صورت یکجا عرضه شده است. از زمان تولد این نرم‌افزار 18 ماه می‌گذرد و از تاریخ پنجم نوامبر 2008 به صورت رسمی، نسخه 3.0 آن به بازار عرضه شد.

شرکت Centrix WorkSpace نرم‌افزارهای واسطه بین مراکز داده(Data Center) در سازمان‌ها و کاربران عمومی را تولید می‌کند. نسخه به‌روزشده پلتفورم این شرکت شامل تمامی ابزارها، منابع و خدمات مربوط به کاربران عمومی می‌شود و در شرکت‌های تجاری، صرف‌نظر از فناوری‌های مربوط به آن(سیسم‌های مجازی، حقوقی یا وب) و سیستم‌های عامل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پلتفورم WorkSpace این ابزارها و خدمات را پس از گردآوری در کنار یکدیگر، از طریق انواع مرورگرهای اینترنتی در اختیار کاربر می‌گذارد.

به گفته شرکت Centrix، پلتفورم WorkSpace به عنوان یک ابزار غیرمداخله‌گرایانه طراحی شده و بین فایروال‌های سازمانی گسترش می‌یابد. این پلتفورم می‌تواند به سیستم‌های موجود در دستگاه‌های دولتی، مراکز امنیتی و مراکز خدماتی افزوده شده و فعالیت کند تا از این طریق این اطمینان حاصل شود که بخش فناوری اطلاعات در یک سازمان می‌تواند کنترل و محافظت از کاربران را برعهده داشته باشد.

نرم‌افزار جامع WorkSpace هم‌اکنون توسط سازمان Sumitomo Mitsui Banking که از بزرگترین بانک‌های ژاپن محسوب می‌شود، مورد استفاده قرار می‌گیرد تا به کمک آن، 500 ابزار مختلف در اختیار 2500 کارمندی که در آمریکای شمالی و آسیای جنوب شرقی حضور دارند، قرار گیرد.